Menu



Cart

Diagnostika

Tavs dators slēdzas iekšā , bet ņiķojas? Šī ir pareizā vieta kur sākt risināt šo problēmu. Sekojot norādēm , un izmantojot programmatūru "Teamviewer" , mūsu speciālisti veiks kvalitatīvu diagnostiku jūsu ierīcei , un iespējams visu varēsim salabot attālināti.

Kā notiek Jūsu ierīces diagnostika?

Pirmais solis ir sazināties ar mūsu speciālistu , Jūs to varat darīt zvanot uz tālruni: +371 29111277 , vai arī spiežot uz pogu "Sākt sarunu tiešsaistē" aizpildot formu , jūs tiksiet savienots ar mūsu aģentu , kurš rakstiskā veidā veiks diagnostiku.

1

Diagnostikas uzsākšana

Spiežam uz pogu "Lejupielādē Teamviewer" , un pēc programmas lejupielādes atveram failu. Pēc faila atveršanas spiežam uz pogu "Run". Pārliecināmies, kad sadaļā : "How do you want to proceed?" ir izvēlēts "Basic installation" , un sapakšējā sadaļā "How do you want to use TeamViewer" ir atlasīts "Personal / Non-commercial use" , un pēc tam spiežam uz pogu "Accept - finish" Pēc tam pārādīsies logs "Do you want to allow this app to make changes to your device?" , spiežam uz pogu "Yes" Pēc tam automatiski , programma tiek ieinstalēta.

2

Savienojumu izveide ar mūsu speciālistu.

Pēc programmas instalācijas , jums vajadzētu rādīties diviem logiem (Piemērs redzams 1.bildē) Lapu : Navigate quickly and easily with TeamViewer veram ciet spiežot uz pogu "Close" Mūsu aģents prasīs jūsu ID , un paroli , kuru jūs varat redzēt "TeamViewer" aplikācijā augšējā kreisajā stūrī "Your ID" un "Password" Pēc ID un paroles iedošanas , mūsu aģents veiks savienojumu , tiklīdz savienojums būs veikts , jūsu ekrāna labajā stūri vajadzētu parādīties "TeamViewer" logo.

3

Diagnostikas uzsākšana

Pēc savienojumu izveides mūsu speciālists sāks veikt Diagnostiku tā var ilgt no 30.minutēm , līdz pat vairākām stundām.Par rezūltātiem Jūs tiksiet informēts , kā arī ja problēma būs iespējama salabot attālināti , jums tiks izrakstīts reiķins (ja arī nolemsiet viņu labot). Diagnostika ir pilnība bez maksas , un pēc rezultātu saņemšanas , Jūs varēsiet izlemt vai labot ierīci vai nē.

Kā samaksāt?

Ja problēma ir iespējama atrisināt attālināti , un jūs esat izlēmuši izvēlēties mūs, tad šī ir pareizā vieta kur veikt maksājumu par pakalpojumu.Par remonta summu Jūs vienosieties ar mūsu aģentu , pirms pakalpojumu sniegšanas.Paypal maksājumi tiek veikti spiežot uz pogu "Check out with Paypal" , reiķini ar bankas pārskaitījumu , tiek sūtīti uz Jūsu ēpastu.